Feminizm w mass mediach

Feminizm w mass mediach

Żyjemy w czasach bardzo dynamicznego przepływu informacji, na co największy wpływ ma internet oraz telewizja. Generalnie media masowe mają to do siebie, że podsuwają ludziom setki różnych treści, z których jedynie część jest godna uwagi i niesie ze sobą jakąkolwiek głębszą refleksję lub wartość. Wśród idei, które są przez media promowane w ostatnich latach, z pewnością wskazać można elementy myślenia feministycznego. Są one obecne w publicystyce, programach informacyjnych czy też rozrywkowych.

Duże znaczenie odgrywa również koncepcja „kobiecej telewizji”, czyli kanałów tematycznych adresowanych przede wszystkim do pań. Takie anteny cieszą się popularnością także w Polsce i są chętnie oglądane – również przez panów. W audycjach, które się tam pojawiają nie brak autorek o feministycznych przekonaniach, a przynajmniej takich, którym idee tego rodzaju nie są obce. Inna sprawa to silna reprezentacja feministycznego światopoglądu w audycjach informacyjnych i publicystycznych.

Generalnie mass media mają silną tendencję, aby faworyzować nowoczesne nurty lewicowego myślenia.

https://kulczykinvestments.com/
filmy promocyjne wrocław
www.odbierzksiazke.pl